CIRCUS PIPO
Het circus voor iedereen

Algemene voorwaarden

14 nov 2021

Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer

Circus Pipo
Adres: Lisseweegse Steenweg 73, bus 6, 8380 Brugge België
Telefoon: 0486 44 05 89 / 0466 43 15 98
E-mailadres: info@circuspipobelgium.be / circuspipobelgium@hotmail.com
BTW nummer: BE0871.955.566

Artikel 2 – Voorwaarden waaraan bezoekers zich dienen te houden

  • Voorschriften van de Fed. Overheid en de Gemeentebesturen i.v.m. coronamaatregelen worden ten alle tijden door Circus Pipo aanvaard. Bezoekers worden op de hoogte gebracht wat er van toepassing is bij hun bezoek, kan gaan van mondmaskerplicht tot tonen van coronapas of 1.5m afstand, éénrichtingsverkeer in de tent.
  • In de circustent is er een verbod op: roken, drinken van alcoholische dranken, achterlaten zwerfvuil, rondlopen tijdens de show, storen van de voorstelling door opzettelijke luidruchtigheid, gebruikmaken van vuur en rookontwikkelaars… Wie dit niet respecteert wordt uit de tent verwijderd.
  • Het maken van foto’s met een smartphone is niet verboden. Voor foto- en filmopnames met professioneel materiaal is er toestemming nodig van de organisator.
  • Respecteer het aanvangsuur van de show. De circuskassa is open vanaf één uur voor de voorstelling, de ingang van de tent vanaf 30 min. voor aanvang show.
  • De naam Circus Pipo, hun domeinnaam, logo enz. zijn eigendom van de organisator en mogen door niemand anders gebruikt worden.
  • Mits bewezen bezwaren of eerdere inbreuken op de voorwaarden mag Circus Pipo de toegang tot bepaalde personen weigeren.

Artikel 3 – Voorwaarden aankoop tickets

Aankoop tickets is mogelijk:

  1. Aan de circuskassa op dagen dat er voorstellingen zijn:
    • van 11u tot 12u
    • vanaf één uur voor elke voorstelling
    • betalen kan met bancontact en cash
  2. Online via website: 
    • vul alle gegevens correct in: gemeente – datum & uur voorstelling – zitplaats, aantal kids en volwassenen.
      Kijk vooral uw e-mailadres na, indien dit fout is kunnen de tickets u niet bereiken

Alle prijzen op circuspipobelgium.be zijn in Euro en inclusief BTW.
De betaling van de online bestellingen kan via Bancontact.
Om de veiligheid van uw betalingen te garanderen gebruiken wij Mollie als betaalplatform. Meer over Mollie.

Na betaling is uw bestelling definitief en kan u onmiddellijk de tickets downloaden reeds voor ze in je mailbox komen. Dit is aan te raden omdat er tegenwoordig veel in “ongewenste mails” of “spam” terechtkomt. Ze mogen afgedrukt worden of getoond op mobiele telefoon.
Elk ticket heeft een unieke nummer en QR-code waardoor het slecht 1 maal aangeboden kan worden. Aan de ingang van de tent worden de tickets gescand.
Elke bezoeker die reeds een ticket gekocht heeft, aan circuskassa of online, mag zich rechtstreeks naar de ingang van de tent begeven. Deze is open vanaf 30 min voor aanvang show.

Je ticket is alleen geldig op de dag & uur dat erop vermeld staat. Indien er een wijziging op aangebracht of gedeeltelijk onleesbaar gemaakt werd is het niet meer geldig. In volgorde van datum van aankoop tickets bepaalt Circus Pipo de zitplaatsen. Prijzen van de aangekochte tickets blijven ongewijzigd, ze zijn inclusief BTW. Indien bepaalde shows online als “uitverkocht” geboekt staan is het altijd mogelijk dat er nog tickets te verkrijgen zijn aan de circuskassa. Om hier zekerheid over te krijgen neemt u best contact op met gsm 0486/44.05.89 of 0466/43.15.98.
Circus Pipo kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor verlies of totale beschadiging van de tickets.

Artikel 4 – Retourbeleid

Aangekochte tickets kunnen enkel terugbetaald of verplaatst worden ingeval van:

  • Extreme weersomstandigheden die het geven van voorstellingen onmogelijk maken.
  • Verbod van Fed. Overheid en Gemeentebesturen voor organisatie evenementen, vb. corona-maatregelen.
  • Bij uitzonderlijke gevallen, mits bewijs, is verplaatsing bespreekbaar.

Artikel 5 – Klachtenregeling

  • Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  • Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  • Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Winkelmandje
Winkelmandje is leeg.
Verder winkelen
0